סדנאות לבת מצווה - בת מצווש יש רק פעם בחיים

כשאני הייתי בת 12, היה טבעי לעשות רק פעולה אחת בנקודת זמן אחת. היום, הילדים חיים בקצב אחר. לראות טלויזיה ולשחק במחשב באותו זמן, זה לגיטימי. גם לרצות להיות בכמה מקומות במקביל ולשאוף להכי גדול והכי נוצץ. ככה זה, הילדים של היום חיים בקצב אחר וכאן אנחנו כהורים נכנסים לתמונה. יש לנו תפקיד מרכזי בהעברת מסרים, בהדגשת ערך החברות, בהתמקדות בחוויה. סולאנדפייפר מציעה לכם לחגוג לבתכם את בת המצווה בדרך קצת אחרת, מוקפת בכל חבריה ויוצרת ביחד עמם משהו מיוחד, שמפרה את הדמיון, מחזק את שיתוף הפעולה ולא פחות חשוב – מוציא קצת מהשגרה.  משהו בשינוי הקצב, בחזרה לביחד ובהתמסרות ליצירה, ייצור חוויה כל כך מיוחדת, שהיא בחיים לא תשכח.
אני מזמינה אתכם לחגוג עם בתכם בדרך מקורית ובלתי נשכחת- סדנאות לבת מצווה בה תוכל ליהנות מהפשטות שביצירה, עם כל חבריה ולשעה וחצי יחיו כולם בעולם בעל קצב קצת יותר שפוי. לבחירתכם חמש סדנאות יצירה, בכולן אעניק לילדת בת המצווה תמונת מזל טוב ייחודית לה, אותה אצור מבעוד מעוד ובמהלך הסדנה אזמין את חבריה לקשט ולהוסיף לתמונה איחולים אישיים.

טיפ

אחרי הכל, ילדים זוכרים חוויות טוב יותר ממתנות, לכן הקפידו להקדיש לילדיכם זמן לחוויות. איך תוודאו שזה יקרה? פשוט הקדישו לכך זמן ביומן.

הסדנאות שלנו

תמונת השראה

ממסגרת תמונה, ניירות מיוחדים ומשפט אחד, אפשר ליצור תמונה לסלון שכולה השראה.

מחברות מעוצבות

מחברת מעוצבת מהחלומות שעה וחצי והיא אצלכם ו- וואו כמה שהיא יפה.

אריזות מתנה

אין מתנה שלא תיראה טוב באריזת מתנה אישית שאתם הכנתם, כל זה בשעה וחצי של תרפיה ויצירה.

בולט ג׳ורנל

סדנת יומן בולט ג'ורנל לבנות שאוהבות להיות מיוחדות

אלבום תמונות

סדנת יצירת אלבום תמונות מושלמת לבנות מצווה

סדנת תמונת השראה

בסדנה נדבר קצת על השראה ומה משמעותה בחיינו. אתן לכל המשתתפים בחגיגת בת המצווה לבחור את משפט ההשראה שלהם, מבין כל המשפטים שיוצעו להם ויחד נעצב תמונת השראה אישית לכל אחד, בשילוב אלמנטים של נייר ואביזרי נוי.
משך הסדנה: שעה וחצי.
מחיר: תלוי בכמות המשתתפים.
בתיאום מראש.

אני רוצה לשמוע פרטים על סדנת תמונות השראה

סדנת מחברות מעוצבות

בסדנה יכינו יחד ילדת בת המצווה וחבריה לסדנה, את מחברת החלומות שלהם, בעזרת טכניקות שאלמד וחומרים שאעניק לכולם. בסוף הסדנה לכל משתתף תהיה מחברת מיוחדת משלו, שהוא עיצב בעצמו.
משך הסדנה: שעה וחצי.
מחיר : תלוי בכמות המשתתפים.
בתיאום מראש.

אני רוצה לשמוע פרטים על סדנת מחברות מעוצבות

סדנת אריזות מתנה

בסדנה המשתתפים יוזמנו לבחור מתנה עבור ילדת בת המצווה ויחד, באמצעות הטכניקות שאלמד והחומרים שאספק, נעטוף כל אחד את המתנה שבחר, בצורה ייחודית. לבסוף תצא ילדת בת המצווה עם המון מתנות ליום הולדת ארוזות בשלל עטיפות אישיות.

משך הסדנה: שעה וחצי.
מחיר: תלוי בכמות המשתתפים.
בתיאום מראש.

הידעת?

סדנאות בת מצווה הן אחלה דרך לחגוג עם חברים וגם ליהנות מיצירה, ממש כמו פעם.
בסדנאות בת מצווה יוכלו להשתתף חברות או חברים של ילדת היומולדת ובתיאום מראש יוכלו להיות גמישות בהתאם לדרישה.

אני רוצה לשמוע פרטים על סדנת אריזות מתנה

סדנת בולט ג׳ורנל

בת מצווה היא שלב שבו הבנות שלנו מתחילות לקבל אחריות. אחריות חברתית, אחריות על עצמן וגם, אחריות לניהול הזמן שלהן. זה גם הזמן שבו מתחיל להתגבש הקול האישי של כל נערה והרצון שלה לבוא לידי ביטוי בעולם "האמיתי". בולט ג'ורנל הוא יומן תכנון אישי שמותאם לצרכים של כל אחד וגם לעולמן של נערות צעירות עם מיליון ואחת תכנונים ותחומי התעניינות. סדנת בולט ג'ורנל משלבת יצירה והנאה עם אחריות, משמעות ותכנון של אורח החיים שלי והזמן שלי כנערה מתבגרת והיא ממש מושלמת לבת מצווה. בסדנא אנחנו מדברות על חשיבות של תכנון זמן, אני מלמדת ומסבירה  איך כדאי לבנות יומן שיתאים לצורך האישי של כל אחת וחיבור לעולם הפנימי שלה.אנחנו מעצבות את הכריכה של היומן  בעזרת טכניקות מגוונות שאני מלמדת, מתכננות ומכינות את דפי היומן עצמם בעזרת ארגז הכלים של סולאנדפייפר. בסוף הסדנא כל בת נהנית מיומן תכנון אישי שיעניק לה משמעות והשראה להמשך הדרך.

משך הסדנה: שעתיים וחצי.
מחיר : 190 ש״ח ליחיד
ניתן לקבוע סדנאות בתיאום מראש 

אני רוצה לשמוע פרטים על סדנת בולט ג׳ורנל

סדנת אלבום תמונות

שנת הבת מצווה היא שנה משמעותית, הבנות עוברות שינויים גדולים כמעט בכל התחומים.כאמא, אני מנסה לצקת ערך ומשמעות בכל פעילות חווייתית עם הבת שלי ובסדנאות שאני יוצרת עבור ילדים ונוער אני משתדלת להביא את תפיסת עולמי.לכן אני מאמינה שסדנה בה הבנות יוצרות לעצמן אלבום בשנת בת מצווה היא סדנה שמשלבת יצירה והנאה ביחד עם ערך, משמעות וחיזוק הקול האישי שלהן. בסדנא אני מדברת עם הבנות על הצורך באלבומים בעידן הדיגיטאלי על החשיבות של התיעוד וגם האסתטיקה.אנחנו מדברות על קומפוזיציה ועיצוב, מעמדות את התמונות מקשטות בחומרים מעולם הנייר של סולאנדפייפר ומתעדות את הרגעים היפים של הבנות בצורה הכי טובה שאפשר.הבנות נרגשות משיתוף התמונות אחת של השניה ובמיוחד ממלאכת העיצוב, התכנון והיצירה.כל אחת יוצרת לעצמה אלבום שאי אפשר לקנות באף חנות ושיגרום להן לזכור גם את הדרך והחוויה שביצירה.הסדנא מאוד מחברת ומגבשת את הבנות וכל בת יוצאת עם אלבום מיוחד ובעל ערך שאין לאף אחת אחרת.אפשר להכין אלבום תמונות שישמש גם כספר ברכות לבת המצווה- מעולה גם כפעילות כיתתית לשנת הבת מצווה
משך הסדנה: שעתיים וחצי.
מחיר : 220 ש״ח ליחיד
ניתן לקבוע סדנאות בתיאום מראש 

אני רוצה לשמוע פרטים על סדנת אלבום תמונות