איפה איפה הסדנה

אתם ודאי זוכרים איך זה היה פעם…איך היינו מתכנסים כל הכיתה, בחצר גדולה, זוללים חצאי פיתות עם חומוס, ממתינים בסבלנות לעוגת השוקולד עם הסוכריות, משחקים, מצחקקים ובעיקר חווים את הרגע. משהו בפשטות והקסם הטהור הזה הפך את הכל לחוויה בלתי נשכחת ואת החוויה הזו בדיוק גם לילדים שלנו מגיע. רוצים לחגוג יום הולדת לבנות שלכם עם כל החברים? לכו על נוסטלגיה.

אני מזמינה אתכם לחגוג יום הולדת לבנות שלכם, עם כל החברים והחברות, באירוע מלא בקסם וטעם של פעם, שלעולם לא ישכחו. לבחירתכם שלוש סדנאות יצירה, בכולן אעניק לילדת יום ההולדת מחברת ייחודית שאעצב במיוחד עבורה, בה יוזמנו משתתפי הסדנה לכתוב לה ברכות יום הולדת אישיות, כך שתמיד יישאר לה זיכרון מתוק מהחגיגה.

טיפ

יום הולדת לבנות – מאיפה מתחילים? כבר אמרתי שליצור משהו מאפס זה הכי כיף. אבל כדי לא לאבד את עצמכם, בכל הנוגע ליום הולדת לבנות – הכי חשוב זה לתכנן!
איפה נחגוג, כמה אנשים יהיו, מה יהיה הנושא, איך נעצב את החדר, איך נעשה את הבנות היקרות שלנו הכי מאושרות? אם מתכננים מראש, לא נופלים.

הסדנאות שלנו

תמונת השראה

ממסגרת תמונה, ניירות מיוחדים ומשפט אחד, אפשר ליצור תמונה לסלון שכולה השראה.

מחברות מעוצבות

מחברת מעוצבת מהחלומות שעה וחצי והיא אצלכם ו- וואו כמה שהיא יפה.

אריזות מתנה

אין מתנה שלא תיראה טוב באריזת מתנה אישית שאתם הכנתם, כל זה בשעה וחצי של תרפיה ויצירה.

סדנת תמונת השראה

בסדנה נדבר קצת על השראה ומה משמעותה בחיינו. אתן לכל המשתתפים לבחור את משפט ההשראה שלהם, מבין כל המשפטים ויחד אלמד איך מעצבים תמונת השראה אישית וייחודית, בשילוב אלמנטים של נייר ואביזרי נוי.

משך הסדנה: שעה וחצי.
מחיר: תלוי בכמות המשתתפים.
בתיאום מראש.

אני רוצה לשמוע פרטים על סדנת תמונות השראה

סדנת מחברות מעוצבות

בסדנה יכינו כל המשתתפים את מחברת החלומות שלהם, בעזרת טכניקות שאלמד וחומרים שאעניק לכולם. בסוף הסדנה לכל משתתף תהיה מחברת משלו, שהוא עיצב בעצמו.

משך הסדנה: שעה וחצי.
מחיר : תלוי בכמות המשתתפים.
בתיאום מראש.

אני רוצה לשמוע פרטים על סדנת מחברות מעוצבות

סדנת אריזות מתנה

בסדנה המשתתפים יוזמנו לבחור מתנות ליום הולדת עבורם/עבור משתתף אחר ובאמצעות הטכניקות שאלמד, לעטוף את המתנה שבחרו בצורה ייחודית, באמצעות החומרים שאספק.

משך הסדנה: שעה וחצי.
מחיר: תלוי בכמות המשתתפים.
בתיאום מראש.

טיפ:
תכלס, אנחנו די משקיעים במתנות ליום הולדת, הולכים, מחפשים, בודקים, חשוב לנו לקלוע בול במתנות ליום הולדת של היקרים לנו, אז אם כבר אנחנו משקיעים, למה לעצור באריזה? אריזות מתנה הן חלק לא פחות חשוב מהמתנה עצמה וכשנעניק לחברינו מתנות ארוזות בעיצוב שלנו, הם יתרגשו מההשקעה ביצירה, לא פחות מההשקעה במתנה עצמה.

 

אני רוצה לשמוע פרטים על סדנת אריזות מתנה