ערכת diy ג׳יזל

הכירו את הבייבי שלי – soulandpape

לפני כמה שנים ישבתי לקפה עם חברה והרחתי את הבושם שלה, שהריח מעולה. כששאלתי אותה לשמו התברר לי שגם לי יש את אותו בושם בדיוק אבל עליי הוא מריח שונה לחלוטין ולכן יושב מיותם בשידת האיפור שלי. החלטתי באותו הרגע להעביר אותו אליה, כי ברור שהיא תהנה ממנו הרבה יותר, ואני תמיד בעד תחלופה של חפצים בין חברות טובות. בערב הוצאתי את הבושם והפכתי את הבית בניסיון למצוא נייר עטיפה למתנות או משהו להכין ממנו אריזת מתנה ייחודית. חיפשתי בריסטול, קרטון, נייר, אפילו איזה כרטיס ברכה מתוק, כל דבר שיאפשר לי להכין אריזת מתנה DIY,  שתרגיש אישית ומיוחדת, ולא מצאתי כלום… והרי בלי עטיפה זו רק מתנה משומשת, ואולי בכלל עדיף לא להביא את זה, אם כך?

 

תאמינו או לא, מתוך הסיטואציה הקטנה הזו החל לנבוט עולם של יצירה –soulandpaper. החברה שלי בסוף קיבלה את הבושם (וממש שמחה) וכל מי שראה את מיזם soulandpape בשנה האחרונה אמר לי – "ואוו, זה כל כך את!".

כך החיים מתגלגלים, מתוך רצון לתת מתנה, קיבלתי מתנה הרבה יותר גדולה בעצמי.

 

גילוי העולם החדש – אריזות מתנה DIY

כל הנושא של אריזות מתנה הפך להיות יותר ויותר מעניין עבורי כאשר התחלתי לחקור את עולמן של אריזות מתנה DIY  וגיליתי כי ברחבי העולם ובאירופה בפרט קיימות ממלכות שלמות של מוצרי נייר מיוחדים, אריזות מעוצבות, ושלל עטיפות מתנה שהופכות כל מתנה למשהו אחר, ייחודי ומפואר יותר. הרקע הזה היה ציון הדרך הראשון ממנו התחלתי  לבנות את ערכת soulandpape  כשכל מה שהיה לי בראש היה הרצון ליצור משהו שאף אחד עוד לא ראה בארץ.

 

soulandpape – זה אני!

זה לא ממש מפתיע שהגעתי לעולם היצירה. במקצועי אני מעצבת גרפית ולמדתי גם עיצוב פנים, איפור, ועוד תחומים הקשורים באסתטיקה. בגלל האהבה הזאת היה לי כל כך חשוב שהסגנון והעיצוב הייחודי של soulandpape  ישקף אותי במלואי. ניקזתי את כל האהבה שלי אל המוצר הזה, השקעתי שעות בפיתוח, עיצוב, שדרוג, יצירת סרטוני השראה, בחירת רכיבים הכוללים מוצרי נייר מיוחדים ועוד. המטרה שלי הייתה ליצור חוויה נעימה, נגישה, נוחה ומלאת יצירה.

 

אני גאה ואוהבת את המיזם הזה כמו היה אחד מילדיי, ולא לחינם קראתי לו soulandpape – אני מאמינה שדרך עטיפה בעיצוב אישי ניתן לראות את נשמתו של נותן המתנה ולהוסיף ערך מוסף חשוב ואמיתי אל חווית הנתינה. מזמינה אתכם לנסות את הערכה הראשונה שלכם ולהתמכר!